ipt

Varning: Plagiat!

Jag har nyss blivit informerad av min ena lärare på Hermods att en del av besökarna på den här bloggen rakt av kopierar mina inlägg för sina uppgifter. Detta är inte okej! Den här bloggen är till för att inspirera andra elever och i vissa fall hjälpa till att förstå uppgifterna.

Det är förbjudet att plagiera andras uppgifter och det resulterar i IG på ens inlämnade arbete. Hermods känner till den här bloggen och jag råder alla besökare att genast upphöra detta upprörande beteende. Om jag hör att fler kopierar det jag laddat upp på den här bloggen så kommer inläggen raderas.

Jag uppmanar alla lärare som upptäcker att någon kopierat från den här bloggen att kontakta mig via mail. Om det sker kommer den delen av bloggen att upphöra att existera. Så snälla meddela mig ifall fler plagiat skett. Det var absolut inte min mening att min blogg skulle missbrukas på detta vis!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0