ipt

Introduktion.

Liten som en myra springer jag fram och tillbaka genom lägenheten. Allt ska alltid ligga på sin rätta plats och gud nåde den som förstör mitt superbt utarbetade system. På mitt rum kan man finna flera färgglada plastmappar där bilder jag ritat är noggrant sorterade efter specifika kategorier och i exakt den ordning de blivit skapade.
Den som känner mig skulle utan tvekan beskriva mig som en snäll och nätt person. Alltid lika trevlig och artig mot alla. Detta kan mycket väl stämma, fram tills det att någon förstör det jag spenderat timmar med att arrangera. Då blir den lilla ängeln en demon och hela helvetet har blivit utlöst. Något min inneboende får veta av var gång han lägger en film på fel plats i vår gemensamma samling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0