ipt

Förändring.

Det har skett lite ändringar på bloggen nu. Konst-utbildningen är över, men jag känner för att fortsätta använda den här bloggen. Tanken slog mig att jag kanske skulle ta och lägga ihop mina bloggar. Jag har massvis av dom, utspridda hit och dit.

Så det är just det jag gjort. Jag har tagit dom inlägg jag vill ha kvar och laddat upp på den här bloggen så att jag kan permanent radera den förra. Jag har även skapat kategorier så att du som läsare lättare ska kunna hitta det som intresserar just dig.


I kategorin "Allmänt" finner man allt från inlägg som detta, till inlägg drypande av mina åsikter. I "Konst" hittar vi bilder jag ritat (som inte varit en skoluppgift). I "Recensioner" finns tips på bland annat filmer. "Recept" är fylld med maträtter jag och min partner lagat och "Skola" har alla mina skoluppgifter från konst-kursen.

Jag hoppas detta kommer bli en bra lösning på alldeles för många bloggar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0