ipt

Filmrecension: The Machinist.

The Machinist
http://www.imdb.com/title/tt0361862/

"How do you wake up from a nightmare, when you're not asleep?"
En industri-arbetare som inte sovit under över ett år börjar tvivla på sin mentala hälsa.

http://www.youtube.com/watch?v=H0fuHY4U1UA


Riktigt bra film. Storyn, upplägget, skådespelarna - allt.
Blev inte lite paff när jag upptäckte att benranglet var Christian Bale! Jag såg på American Psycho för två dagar sen, och vad kan jag säga... skillnaden var enorm! Läste lite om det, för jag kunde inte tro att han kunde vara så mager - det måste vara smink. Icke. Karln gick ner nästan 30 kilo för den här filmen. Från 78 till 49 o_o Han påstås ha viljat trilla ner ändå till 45 men filmskaparna sa nej eftersom dom var oroliga för hans hälsa.
Att stå ut med att äta endast en burk tonfisk och ett äpple per dag, det är fan starkt! Vad som är ännu mer imponerande är att han spelade Batman ett år senare (och det säger jag, han var inget klent benrangel i den filmen!)
Inte många män som kan klara av att vara lika jävla sexig oavsett vilken kroppsbyggnad han har :P Jag har svårigheter att avgöra om han är sexigast i denna eller Psycho...

I alla fall, slutdrägglat över Bale... Ahem. Filmen är verkligen riktigt bra. Tråkiga för min del var att jag var väl förberedd för den här typen av film så jag visste hur den skulle sluta redan efter dom första fem minuterna in i filmen. Men det gjorde den definitivt inte sämre!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0