ipt

Filmrecension: The Baby's Room.

The Baby's Room
http://www.imdb.com/title/tt0430164/

Sportjounalisten Juan flyttar tillsammans med sin fru till ett gammalt hus i Spanien med deras lilla son. Efter underliga ljud i barnmonitorn beslutar Juan sig för att köpa den senaste och bästa utrustningen inom kategorin så att han både kan se och höra vad som sker i sitt barns rum när han och hans fru inte är där. När han börjar se en man sittandes bredvid det sovande barnet öppnas en helt ny värld som han snart skulle önska han aldrig kände till.


Den var bra, men inte så bra som jag trodde. Efter allt jag hört om filmen, hur läskig den var hit och dit, så mötte den inte mina förväntningar. Visst gjorde skådespelarna bra ifrån sig och storyn varit inte helt fel för en skräckfilm. Den hade även sina läskiga scener då och då. Men det är ingen film jag hurrar för.
Jag tror inte det var så mycket att filmen i sig är dålig, utan bara det att den inte var så bra som jag fått höra. Den är åtminstone sevärd.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0