ipt

Filmrecension: Obsessed.


Obsessed
http://www.imdb.com/title/tt1198138/

Derek Charles (Idris Elba) har haft stor framgång i sitt liv. Han är en framgångsrik kapitalförvaltare, lyckligt gift med en vacker kvinna (Beyoncé Knowles) och har en underbar liten son (Nathan och Nicolas Myers).
Men hans sköna liv blir kraftigt hotat när en vikarie (Ali Larter) börjar jobba på företaget och försöker fånga honom i hennes nät.

http://www.youtube.com/watch?v=JBq8clz1nvQ


Jag blev helt ärligt talat glatt förvånad av den här filmen. Jag trodde den skulle vara väldigt seg och tråkig men den visade sig vara otroligt välgjord och aktiv. Skådespelarna gjorde ett bra jobb och själva filmandet var välgjort. Musiken passade perfekt in och storyn var välskriven.

Jag var speciellt överaskad över Beyoncé. Hon gjorde verkligen ett väldigt bra jobb och det hade jag aldrig förväntat mig från henne. Jag trodde hon skulle vara lika bra som Jennifer Lopez, inte direkt dålig men borde hålla sig till musiken istället... Jag gillade den verkligen skarpt. Väldigt glad upptäckt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0