ipt

Uppgift: Självporträtt.

Fick i uppgift att rita ett självporträtt. Fick själv välja stil och utförande, bara att lärarinnan föredrog att vi körde på ansikte istället för med kropp. Jag är relativt nöjd med mitt porträtt. Jag ser många fel i den, speciellt nu när jag ser den på foto. Men det är helt klart det bästa självporträtt jag gjort hitintills!
Nu i efterhand finner jag dock den väldigt fantasilös. Hade missat att Gola ändrat inlämningsdatumet, så trodde inte jag skulle hinna med den andra versionen. Den är lite mer fantasifull, även om själva porträttet kanske inte är det.

Men skickat är skickat och jag är likväl nöjd med bilden nedan!




Jag har använt vanligt skisspapper, svart bläckpenna och vatten-färgpennor.




Kommentarer
Postat av: Libbe

Superfin bild och mycke lik dig =))

2010-09-04 @ 12:22:30
URL: http://libbes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0